Fødselsdagshilsner

Det er her at alle rollespillere kan mødes uden for spillet og skrive om hvad de ellers har lyst til, hvad interesserer dem og alt sådan noget.
Det er også her du introducerer dig selv hvis du er ny.
Rahsna

Fødselsdagshilsner

Ulæst indlæg af Rahsna »

Emne, hvor folk kan glæde sig over hinandens fødselsdage - Der er aldrig noget galt i at få lidt mere opmærksomhed på ens fødselsdag :wink:



Tillykke til Tara!

Tillad mig at være den første der officielt ønsker Tara et KÆMPE stort tillykke med fødselsdagen!

Må du få en masse gode gaver, være sammen med en masse dejlige venner der elsker dig højt, og få en fantastisk og solrig dag!

Stort fødselsdagskram fra mig!
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Tillykke til Tara!

Ulæst indlæg af Rahsna »

Bedre sent end aldrig - selv om jeg godt nok har skrevet det direkte til dig, men altså så må jeg også lige gøre det her, når nu Procella har været så social at ønske dig tillykke her :]

Ulvene har en gave til dig, men den får du først når vi ses igen om det så bliver om en uge eller først til vores live arrangement i februar ved jeg ikke - men du kommer hvert fald ikke til at vente mere end en måned ^_^

Hurra for Tara der nu er lige så gamle som de to ulve ^_^ - Eller hvertfald lidt endnu, indtil vi vokser over dig igen ;)

Hm.. ikke så meget solskind tilbage, mest mørke nu :]
Med fantasifulde hilsner
~ Rahsna
Besvar