Tømrene

Skovene omkring Camrynn. Hvis du vil vise du er dristig, overnatter du en nat ude i Camrynn skov. Må guderne stå dig bi! Du får brug for det.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Registered for: 14 years 6 months
Geografisk sted: Bornholm, Danmark
Kontakt:

Tømrene

Ulæst indlæg af Rahsna »

Tusmørket er så langsomt ved at lægge sig over skovene i vest. I en lysning ligger der en lille hyggelig lejr.
Bålet som er midtpunktet, har en gryde stående over sig hvor det damper op med en behagelig, afslappende aroma. Omkring bålet er opslået telte og i midten af lejren står et stort rundt beigefarvet telt. Til venstre for lejren står to æsler og heste og græsser. De er bundet til det store telt. Til højre i lejren står en mægtig vogn med masser af træ i læsset. Lejren ser fredelig ud, men en mystisk, alt for stille atmosfære svære over den. Der er ingen rejsende at se nogle steder.

En flok fugle letter ved smerteskriget der giver ekko ind i granskoven.
"Stop din jamren, ellers kan du godt glemme alt om at overleve natten!"
Striber af blod glider ned af brystet på manden der skreg. Han ser ned og hyperventilerer da han ser de strejfende klomærker der har flænset hans trøje åben.
"J-j-jeg skal nok holde min mund lukket nu hr." Svarer manden skrækslagen og stirre i chok på varulven foran ham. Det er en brun, langpelset, ulv med en busket hale og gul-orange øjne. Den bære et brændemærke på højre kind og på sit venstre bryst. Brændemærket forestiller tre brændende cirkler der binder hinanden sammen i en tre-form. Som en sidste detalje har den grønne tegn som snor sig ned af dens arme og slutter ved dens poter.
"Jeg fortjener ikke en så charmerende titel.." Svarer varulven og ser rundt i teltet.
I midten er et hold tømrer krøbet sammen omkring stolpen der bære teltet. Rundt i hjørnerne står borde med smukke træfigurer og flasker med drikkelse. Dyreskind er spredt ud over gulvet og teltets loft er dekoreret med snore og snøre der holder det oppe.
Varulven sukker efter sit udsagn og vender sig om imod udgangen. Han kan høre noget hans fanger ikke kan: Nogen er på vej igennem skoven.. to.. måske tre personer, og snart vil deres vandren føre dem ind i lysningen hvor lejren befinder sig. Varulven vender sig om og ser på de skræmte tømre med blottede tænder.
"Hvis i siger et eneste ord, er jeg nødsaget til at dræbe jer. Forstået!?" Snerre varulven advarende.
Tømrerne ryster og mumler og nikker med hovederne og kryber om hinanden og trækker sig tættere op af pælen. Varulven vender sig atter imod udgangen med et sorgmodigt udtryk og sukker. Han træder ud af teltet og forbereder sig på de rejsendes ankomst til lejren.

Brugeravatar
Sündir
Spilmester
Geografisk sted: The Darkness

Re: Tømrene

Ulæst indlæg af Sündir »

En varulv med gullige aftegninger i ansigtet og langs snuden følges med en anden hvid varulv
han bære nogle grålige aftegninger på hans brystkasse og ned langs hans overarme, den anden varulv med de gullige tegn i ansigtet bære
også på dens brystkasse nogle gule flammer
der bugter sig op af hendes smukke hals, Bleed ser på den hvide varulv og smiler
''Nå er man klar til sit første store drab?
Jeg ville nu råde dig til og gøre det for hvis Filarka finder ud af noget
andet vil det helt sikker følge til flere ar end dem hun gav dig enden du gik med''
Vincent ser ned i jorden imens han går og tager sig lidt til sin
blødende kind der bære nogle dybe flænger
''Ja jeg vil mene at jeg er klar, ønsker ikke flere ar fra hende det er
klart næste gang vil min kind ikke heale sig så hurtigt som den gør nu
det er jeg da sikker på''
Bleed ler og ryster på hovedet af den nye uvidende varulv
''Ja du lære meget hurtigt at man ikke gør grin med Filarka,
hver du bare glad for at hun har brug for dig, ellers ville dit hoved ikke
længere side hvor det skulle''
Siger Bleed og ser på Vincent der tager sig
en smugle til halsen.
De er nu nået til det sted hvor Bleed skulle følge Vincent hen nemlig til den lille lejer der nu ligger foran deres ulve snuder
''Vincent du skal vide en ting, dette bliver ikke nemt det er det aldrig for jer nye varulve først når du har bidt engang kan du ikke stoppe
men du skal først komme dig over de blanke øjne som de sikkert vil sende dig''
Vincent gisper engang og nikker stille i usikkerhed
''Jeg vil gøre hvad jeg kan Bleed''

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Varulven står med armene over kors foran teltet. Han ser med alvorlig mine på de to skikkelser. Han genkender dem begge, men han genkender kun den ene varulvs duft. Hans alvorlige ansigtsudtryk bliver tværet ud og ændres til en blanding af bekymring og forbavselse.
"Bleed.. J-jeg troede.." Stammer varulven let da han ser den kvindelige varulv eskortere Vincent ind i lejren.
"Så det er dig hun valgte.. Det undrer mig ikke hvis det var hendes hensigt fra starten at lade mig lide så meget som muligt.. At lade dig se mig.. Sådan her.."
Varulven holder sine blodige klør op foran sig og ser smertefuldt ned på dem med et opgivende udtryk i øjnene. Lidt efter ser den tilbage på Vincent og Bleed.
"Vær hilset, Vincent.. Jeg håber ikke hun har været dårligt selvskab."

Brugeravatar
Sündir
Spilmester

Ulæst indlæg af Sündir »

Vincent ler en smugle og smiler så venligt stadigvæk ikke helt klar over hvad
det er Filarka har sendt ham hertil for og gøre, han bukker for varulven foran ham og svare
''Nej slet ikke, hun har skam været mig en stor hjælp og et godt selskab''
Svare Vincent og ser sig omkring imens han prøver og lugte sig frem til den fremmede lugt af andres blod
Bleed smiler til Maeron
''Nu ikke så trist min kære, jeg ved skam hvad hun har tvunget dig til og gøre mod din viljer,
og jeg vil sige at du ikke er den eneste som hun har manipuleret sådan med, lige enden vi gik gav hun
Vincent det lang ar over kinden som et minde om at han aldrig skulle tale pænt til nogen omkring ham, en ting
som han tydeligt ikke har lært endnu''
Svare Bleed og slikker blidt Maerons kind
''Du ved hvad vi bliver nød til''
Siger hun og kigger på Vincent.

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Varulven foran teltet, bedre kendt som Maeron, følger Vincent med øjnene. Han ligger godt mærke til hans nye ar og er blot glad for at Filarka ikke har gjort det der er værre imod ham. Han smiler over at se en nyfødt snuse nysgerrigt rundt. Hans øjne glider tilbage på Bleed så snart hun begynder sin smukke gang imod ham og alle hans hår på ryggen rejser sig da hun slikker ham på kinden, men hendes ord får ham hurtigt tilbage i situationen.
"Bleed.. Min elskede.. Jeg ville ønske du ikke skulle se mig sådan her.. Jeg ville ønske jeg ikke havde gjort det her.." Maeron begraver snuden i Bleeds bryst og en enkelt tårer glider ned af hans snude. Han når dog knap nok at mærke hendes krop inden hun atter har bevæget sin opmærksomhed over på Vincent.
"Åh.. Han bærer den tungeste af alle byrder i nat.. Gid vi kunne løslade dem.." Siger Maeron trist og ser på Vincent og går hen og ligger armene omkring Bleed.

Brugeravatar
Sündir
Spilmester

Ulæst indlæg af Sündir »

''Maeron men hvis du ikke havde fuldt ordre fra Filarka ville du være død eller jeg, du ved at hun ikke
tøver med og dræbe hvis hun ikke få sine ordre fuldført'' Bleed sukker en smugle og ser over mod Vincent der nu står op af et træ der
står i lejeren uvidne om hvad der nu skal til og ske

''Maeron.. Filarkas ordre er nu at vi skal stå og se at han dræber disse mennesker, dem alle og hvis
han så meget som tøver er det dit job og forklare ham hvad der sker hvis han ikke gør dette''
En lille tåre løber også ned af Bleeds kind nu og ned over hendes smukke mørke pels,
hun ved at det tager meget på Maeron og at han tilsidst nok vil forandre sig til den ulv Filarka ønsker ham til.

Vincent ser over mod Bleed og Maeron med triste øjne for han har hørt det meste
''Jeg.. er ikke sikker på at jeg ville kunne dræbe de.. mennesker der er i dette telt''
Svare Vincent stille.

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Maeron aer Bleed på maven og kærtegner hendes manke.
"Jeg ved kun alt for godt hvordan hun er og tænker.. Vi har alle følt hendes vrede, når hun ikke får sin vilje. Selv Vincent." Svarer Maeron sammenbidt med et strejf af knurren.
Da Bleed græder, slikker Maeron hendes tåre væk og aer hendes kind forsigtigt.
"Får hendes masakre ingen ende!? Hvad får hun dog ud af at dræbe disse tømrer.." Knurre han og med tunge skridt bevæger han sig imod Vincent.
Han ser overbærende på Vincent, men bagved ligger lyn og gnister i hans øjne.
"Kom Vincent.. Nu skal jeg vise dig vejen.."
Maeron ligger en arm på Vincents skuldre og fører ham ind i teltet.

Da tømrerne ikke ser en men to varulve, kryber de sammen og en af dem ser op på Vincent.
"Skån os. Befri os. Vi lover, at vi ikke fortæller om det til nogen. Skån os hr.!"

Brugeravatar
Sündir
Spilmester

Ulæst indlæg af Sündir »

En lille tåre løber ned af Vincents kind mens han svare
''Det er ikke mig der bestemmer dette, men min herskerinde i kommer ej til og overleve denne nat igennem,
det er indten jer eller mig og jeg er i tvivl om jeg vil kunne gøre dette''
Vincent lukker øjnene men åbner dem så hurtigt igen
''Er det virkelig hendes mening at jeg skal dræbe disse uskyldige mennesker?
Hvis jeg gør dette vil jeg aldrig blive den samme igen''
Svare Vincent og går over imod en af tømrerne med en hævet pote som nok er næsten
halv så stor som hans hoved.

Bleed kommer ind og står ved åbningen for det er Filarkas ordre at de alle skal se dette ske.

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Maeron ser ned i jorden.
"Det er præcis hvad hun ønsker Vincent, hun kan ikke bruge varulve med en samvittighed, så hun prøver at gøre dig sindssyg og vild." Svarer Maeron sammenbidt.
Han træder tilbage og ligger en pote om Bleed og ser til med væmelse i hele kroppen.
En kvindelig tømre der har siddet på den anden side af stolpen har revet sig løs imens Maeron var udenfor teltet. Hun rejser sig nu op og flygter den modsatte retning og forsøger at kravle under teltets stofvæg og flygte for sit liv. Hendes hænder er stadig bundet, og rundt om hendes aknler sidder overskåret reb. Hun slår sig og får næsten slået luften ud af sig da hun kaster sig igennem luften og under teltdugen. Hun er halvt ude inden de to sorgmodige hanner når at reagere. Den samme mand der talte til Vincent før, kaster sig, bundet på ben og hænder, for vincents fødder i desperat gråd.
"Vi lover at vi ikke fortæller jeres hersker hvad i har gjort! Hvis du er i tvivl, så skån os hr.!"

Brugeravatar
Sündir
Spilmester

Ulæst indlæg af Sündir »

Det er som om der er noget der slå klik for Vincent, da han ser den kvindelige tømre
prøve og slippe væk hans øjne bliver blanke og man kan se at der er små tåre på vej men alligevel
går han hen mod kvinden der ikke når under teltdugen, han sætter hans klør lige igennem hendes mave så noget af blodet sprøjter op på teltdugen
og noget af det rammer manden der ligger på knæ, kvinden skriger i smerter mens Vincent hiver hende til sig han holder hende op i luften så noget af blodet fra hendes mave glider
ned over hans pote
''Jeg kan ikke skåne mennesker der prøver og slippe væk, og hvis det er blod min herskerinde ønsker er det også det hun må få, i skulle have
haft mere styr på jeres kvinde.. her''
Snerren han vredt og bider halsen over på kvinden så man kan høre hendes strube blive knust imens blod løber ud af hans mundvig.

Han kaster kvinden hen for fødderne af Maeron og Bleed, og med tåre i øjne flænser han struberne over på endnu to af dem de
når ikke engang og se det komme, intet skrig eller gråd,
hans hvide pels er næsten dækket til med blod pletter og der er nu kun en tilbage, ham der lå på knæ for Vincent
''Var det virkelig dette du ønskede og se Maeron?''
Siger Vincent med en knurren i sin stemme imens hans savl forvandles til blodige strimler
der løber ned over hans smukke brystpels.
Bleed siger ingenting hun vidste ikke at Vincent var sådan og at han nogen sinde ville kunne dræbe på denne måde
hun slikker sig en smugle om munden og sætter klørene lidt i Maerons ryg ''Så meget.. Blod'' Siger hun og lidt snerrende.

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Tømren skriger som en kælling da han ser det beigefarvet telt blive farvet rødt op af vægene. Han Ryster under rebenes greb og ser med en dyb, kølig fornemmelse i maven, på sine medrejsende i deres sidste øjeblikke.
"Stop.. stop..stop.. stop stop.. Jeg bønfalder jer, ikke me!---"
Tømren stopper op midt i en sætning da blodet fra de andre sprøjter op i ansigtet på ham.
"Neeeeeej!!" Tømren har kastet sig ud efter Maeron i desperation, men han lander blødt i dyreskindene under ham i fortvivlet gråd.
Lige efter falder den kvindelige tømrers lig foran hans ansigt. Mellem ham og Maeron.

Maeron ser ned på det næste lig for hans bagpoter, og han træder et skridt tilbage imens han holder Bleed ind til sit bryst, for at holde hende fra duften af nysprunget blod der fylder hans egne næsebor med en stærk og sød aroma. Man smasker en gang og ser over på Vincent.
"Filarkas ordre. Ikke vores, Vincent." Sukker han og forsøger at tage Bleed med udenfor teltet.

Brugeravatar
Sündir
Spilmester

Ulæst indlæg af Sündir »

Vincent slikker sig om munden og ser ned på den sidste tømre
''Var der nogen af jer der skulle være sultne?''
Siger han med en snerrende stemme imens han trækker manden op fra gulvet og kigger hen imod Maeron,
noget af blodet løber stadigvæk ud af hans mundvig og ned i lange strimler over hans brystkasse hvor man næsten ikke kan se de smukke
grålige tegn mere.
''Jeg ved skam godt at du ikke ønskede dette men at Filarka har fået dig til og lære mig og være sådan her, det må virkelig følges godt og
ødelæge et liv og se hvor nemt det er og tage et''
Siger Vincent og knaser mandens hals midt over så der strømmer varmt blod ud fra hans hals,
Vincent smider manden på gulvet og begynder og flå hans indvolde ud og fortære dem, hans blik er fjernt og man kan tydeligt
se at den Vincent der startede med og komme ind i dette telt for længst er død.
Vincent sluger mandens hjerte og rejser sig op på hans bagben han slikker sig atter om munden,
da han går forbi Maeron smiler han stille og lader dog en tåre glide ned af hans kind
''Maeron pas godt på Bleed mange vil være efter hende når hun dufter som hun gør.
Ja og jeg ved jo ikke engang om jeg skal sige tak for at have forvandlet mig, min skaber''
Siger Vincent og går ud af teltet for og komme væk fra alt blodet.

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Maeron knurre.
"Vincent, hold inde. Du taler kun sådan fordi du har fået blod. Det er ikke dig der taler og--"
Maeron bliver afbrudt da Vincent knuser den sidste tømres strubehoved. Han vender sig i væmmelse og da Vincent går forbi ham med de ord, har han lyst til at tage fat i ham og kaste ham ind i teltet igen, men han ved også at det ikke hjælper noget og at Vincent lider under den blodros Maeron og Bleed har tvunget ham ud i.
"Kom min elskede, lad os forlade dette.. Masakre.."
Maeron tager Bleed op i sin favn og går ud af teltet med hende.

Brugeravatar
Sündir
Spilmester

Ulæst indlæg af Sündir »

Vincten smiler og slikker sig om munden for og få blodet væk
''Så hvad har i så i sinde og gøre ved mig nu?'' spørge Vincent og lader sig glide
ned af et gammelt træ og sætter sig på den kolde jord med sine poter hvilende under snuden.

''Maeron min elskede jeg kan altså godt gå selv, jeg er ikke kommet tilskade''
Hvisker Bleed kærligt i Maerons ene øre
''Lad os nu bare komme væk fra dette sted enden der kommer flere mennesker som Filarka
har krævet vi skulle dræbe''

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Maeron smiler, glad for at Vincent er sig selv igen.
"Vi lader dig gå. Der er ikke flere at dræbe, og du har gjort som Filarka har bedt som, formoder jeg. Så du er fri til at gøre som du lyster, Vincent."

Maeron sætter Bleed ned og aer hende på brystet.
"Det er måske tilfældet at du ikke er kommet til skade, men jeg syntes stadig at du skulle nyde at din hjerteulv insistere på at bære dig på denne "royale ulveprinsesse"-måde."
Maeron nyder et hvert øjeblik han har med Bleed, og sørger for at indprente sig mindet i alle detaljer når han skal kæmpe for hende en anden gang.
Af Bleeds korte, men vigtige pointe, bliver han vækket fra sine forsøg på at gemme sine minder.
"Bleed har ret. Lad os drage tilbage til gården. Hvis Filarka vil os noget, må hun sende sine tjenere efter os. Jeg hørte hende aldrig bede os vende tilbage efter at have udført hendes ordre." Maeron smiler lusket og løfter Bleed op fra jorden igen inden hun kan nå at protestere.
"Hvad siger du, hjem til hulen, min egen?" Maeron nusser Bleeds kind med sin snude.

Brugeravatar
Sündir
Spilmester

Ulæst indlæg af Sündir »

Vincent nikker
''Jeg er ikke fri endnu jeg ved at jeg bliver nødtil og tage tilbage til Filarkas rige, og derefter er jeg måske fri til og gøre hvad jeg har lyst til''
Han forvandler sig til menneske igen hans bare overkrop er stadigvæk fyldt med blod og hen over hans ansigt ses et grimt ar som stadigvæk ser nyt ud,
hans mørke korte strithår blæser lidt i den stille vind omkring dem hans triste blågrå øjne ser hen imod Maeron og Bleed imens han siger
''Jeg ønsker jer en god rejse tilbage til hvor i nu kommer fra''
med de ord begynder han og gå tilbage mod Filarkas rige med de ting i tankerne at endnu et ar vil vente ham.

Bleed fælder en tåre af sorg for Vincent
''Vi må hellere komme tilbage til gården, disse mennesker bliver savnet''
Siger hun med et lille suk.

Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Maeron ser overrasket på Vincent efter hans skift. "Du har hurtigt lært at skifte mellem dine forskellige former ser jeg."
Han sukker beslutsomt og siger farvel til Vincent med bøjet hoved. "Må din rejse hjem ad blive i fred for andre. Må Filarka se bort fra dine fejl og belønne dig for hvad du har gjort for hende i stedet. Far-vel, Vincent."

Maeron står med Bleed i armene og ser på Vincent forsvinde ind i skoven inden han ligger sin opmærksomhed tilbage til Bleed og ligene.
"De var tapre mennesker. Det gjorde mig ondt at se dem dø.. Men jeg vil hellere dræbe for Filarka, end at miste dig, Bleed." Maeron er stille et stykke tid.
Lidt efter kysser han hendes snude og med rolige skridt drager de hjem til gården dybt inde i Vestens skove.

Låst

Tilbage til "Camrynns skove"