[Løst] Licens/copyright på vores RP'er?

Skriv et emne her hvis du er i tvivl om noget eller har brug for hjælp eller har et forslag til noget.

Hvis du mener svaret ikke gavner andre kan du kontakte spilmestrene direkte via besked systemet.
En spilmester vil da prøve at besvare dit spørgsmål så hurtigt som muligt.

Inden du spørger om noget, så husk at tjek forumets OSS (Ofte Stillede Spørgsmål), som du finder i hoved(top)menuen i... ja, toppen af forumet :)
Forumregler
Skriv et emne her hvis du er i tvivl om noget eller har brug for hjælp eller har et forslag til noget.

Hvis du mener svaret ikke gavner andre kan du kontakte spilmestrene direkte via besked systemet.
En spilmester vil da prøve at besvare dit spørgsmål så hurtigt som muligt.

Inden du spørger om noget, så husk at tjek forumets OSS (Ofte Stillede Spørgsmål), som du finder i hoved(top)menuen i... ja, toppen af forumet :)
Brugeravatar
doomande
Kendt karakter
Indlæg: 89
Tilmeldt: tors 1. jan 2009 13:16
Geografisk sted: Slagelse

[Løst] Licens/copyright på vores RP'er?

Ulæst indlæg af doomande »

Er denne side egentlig under GNU? til alle dem som ikke ved hvad det er http://da.wikipedia.org/wiki/GNU som er et Copyleft, kom bare lige til at tænke over det.

Jeg spørger, da jeg gerne vil kende til copyright på f.eks. historierne vi skriver. Der må jo snart være en guldgruppe af tanker fra os folk her på siden.
der må gerne spilles vidre af ALLE i mine oplæg.
og må kagen være med jer
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: GNU?

Ulæst indlæg af Rahsna »

Fra jaric, Ulven og Snows side, er der nok. Nok til at skrive en god bog hvertfald (med gennemsnitlig 1500 indlæg skrevet ). Men jeres copyright er helt jer selv, der er nogle enkelte undtagelser, men de er sikkert store nok til at man ved det :)

Hele universet (eller dele deraf) er taget videre fra BFRFs idé -Som Jaric har været med til at finde på den originale version af alt det her. Så delvis er universet også copyright BFRF hvis man skal være rigtig perfektionisktisk / se grundigt på det.
Låst