OffTopic

Det er her at alle rollespillere kan mødes uden for spillet og skrive om hvad de ellers har lyst til, hvad interesserer dem og alt sådan noget.
Det er også her du introducerer dig selv hvis du er ny.
kilenna

OffTopic

Ulæst indlæg af kilenna »

Hmm... Jeg synes, her mangler en egentlig tråd, hvor der kan snakkes offtopic... Så det vil jeg oprette her...

Er det tilladt at gøre reklame for andre forum RP'er?
Jaric
Spilmester
Indlæg: 1525
Tilmeldt: søn 7. maj 2006 18:39
Geografisk sted: DK / Moranien
Kontakt:

Ulæst indlæg af Jaric »

Hej Kilenna - hm egentlig mener vi ikke vi har brug for en off-topic tråd så umiddelbart nej tak til den. Men jeg vil dog lade den stå indtil de andre admins har givet deres mening.

Jeg vil mene at det er ok at fortælle om andre rp forums, hvis man har været aktiv med et vist antal posts herinde først (for at undgå rene reklame brugere.) Dette skal dog også først diskuteres med mine to co-admins.

Velkommen til - som det sidste herfra ;-)
Brugeravatar
Sündir
Spilmester
Indlæg: 2425
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:42
Geografisk sted: The Darkness

Ulæst indlæg af Sündir »

Ja jeg vil give Jaric ret, jeg syntes også at vi ikke har brug for den, nemlig fordi at folk så bare kommer her ind fordi at de tro at de kan snakke ofplay og spamme os med deres ofplay snak og det gider vi ikke have på vores forum, endten rper de eller også forlader de forumet, så nej tak hvis folk har spørsmål må de skrive til os men jeg syntes ikke at det er en god idee med det topic.

Men ellers vellkommen til forumet^_^
håber ikke at du tro det værste om mig er ik så slem, vil bare ik have sådan noget her.

Fra SnoW
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Ulæst indlæg af Rahsna »

Velkommen til!

Jeg holder med Jaric vi vil ikke have offtopic snak. Og offtopic betyder at du ikke må snakke uden for det emne som du i øjeblikket skriver i.
Hvis du mente at du bare ville have et emne (topic) at snakke hverdags ting i, så vil jeg også sige at det har vi ikke brug for.

Men hvad jeg foreslår du gør, er at du skriver et emne. F.eks et "Hej alle!" Hvor du introducere dig selv og lærer folkene på forumet at kende som det første. Det er en god start og det giver dig en bedre idé af hvordan tingene virker herinde.
Hvis du har spørgsmål (ud over dette emne).Så skriv et emne hvor titlen er spørgsmålet eller noget lign. det -- Altså så vi ikke får et emne hvor der foregår alt muligt "offtopic". Husk at skrive alt offplay (ikke RP-relateret posts) i Offplay sektionen af vores forum, det er derfor den er der =)

Håber du er forstående overfor vores måde at have et RP-forum på =)

~ Ulven - Co-administrator.
Låst