Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Det er her at alle rollespillere kan mødes uden for spillet og skrive om hvad de ellers har lyst til, hvad interesserer dem og alt sådan noget.
Det er også her du introducerer dig selv hvis du er ny.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af Rahsna »

Dav!

Jeg er Rahsna, en af Spilmestrene i Néveri.


Jeg hjælper med at køre det her forum og vores hjemmeside, og jeg skaber og deltager i fortællinger her.
Jeg har også skabt Sjælecirklen, vores rolleværktøj. Alle tre dele trænger til en kæmpe overhaling på den tekniske side, jeg har planlagt det hele, men mangler at læse op på teorien bag teknikken. Så det må blive når jeg har overskud om et par måneder eller år 😅

Jeg begyndte at skrive fortællinger da jeg gik i skole. Først i simple tegneserier. De dybere, mystiske fortællinger kom i mine teenageår.
Jeg begyndte også at spille live rollespil da jeg var 17 men da branchen blev mest for børn i mine slut 20'ere, gik jeg over til en mere seriøs teater-form for spil.
Nu er jeg 35 år og skriver mest fortællinger her på forummet men skuespillet, oprindelig fra live rollespil, bliver også anvendt ved både højtoplæsninger og rollespilstræning med de andre spilmestre.

I mit daglige arbejde med Néveri-projektet holder jeg indhold ajour over alt på Neveri.DK.
Som alle spilmestre finder jeg på, reviderer og skriver nye tekster til vores univers. Jeg hjælper også Jaric som betalæser på hendes bog skrevet i Néveris univers.

I kan læse mere om Jaric, Snow og jeg selv på Neveri.DK > Projektet > Om spilmestrene



Mine to yndlingsracer i Néveri er alurianen og mallenkaien.

Min skrivestil er mørk og mystisk men jeg kan også deltage med venlige og fjollede roller. Jeg har omkring 60 roller, der består lidt af biroller og en masse andre overfladiske. Jeg har omkring ti roller, der virkelig er dybe og som har flere årtiers historie bag sig.
Når jeg skriver, forsøger jeg samtidig at oplære deltagere om vores univers og det er ofte derfor, at jeg kaster mig ud i lange beskrivelser af både områder, racer og alt muligt andet godt, jeg kan finde på. Jeg elsker at væve fortællinger omkring objekter og andre roller og jeg synes selv, at jeg er god til at tage godt imod nye deltagere =)

Mine to yndlingsområder i Néveri er det snestormende land, Correntain, og den smukke, dybe skov og tågede jungle, Karstaag.

Jeg glæder mig til at lære jer alle at kende og skrive fortællinger med jer her på forummet
Senest rettet af Rahsna tors 16. sep 2021 11:38, rettet i alt 9 gange.
Begrundelse: Opdateret hele indlægget, så til det passer til året 2021
Brugeravatar
Tara
Orange spiller niveau II
Indlæg: 165
Tilmeldt: fre 5. sep 2008 17:19
Geografisk sted: Bornholm ^^

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af Tara »

jeg vil da følge trop så..

jeg er af mange kendt som tara, og det er nok et jeg reagere mest på efterhånden..
jeg har spillet live i lidt over 4 år, hvor af jeg har deltaget i to en uges senior senarier og en del weekend lange senior senarier.. derudover sidder jeg for tredje år som kassere i bfrf..
+ jeg har været medarrangør på balon 2, og hovedarrangør på balon 3 og 4.

jeg har den ære at kende alle tre admins.. *thomps up for the good work here*

håber på at få meget tid her inde..
Tara - lommetyvenes dronning...

arrangør på balon 2
hovedarrangør på balon 3-4
live rollespil forever!!!!!!
Brugeravatar
Asmild
Orange spiller niveau I
Indlæg: 143
Tilmeldt: søn 9. nov 2008 20:03

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af Asmild »

Hej, jeg er stort set helt ny indenfor RP. Jeg har spillet lidt "rundt om bordet" for nogen år tilbage, og har kun været med til 1 live rollespil(os for lang tid siden). Jeg er blevet inviteret af ulven, og syns da allerede jeg er godt med, meeen det er jo nyt for mig. Tror jeg vil komme til at bruge en del tid herinde:)

Venlig hilsen
Asmild
(irl Heidi)
Brugeravatar
Sündir
Spilmester
Indlæg: 2425
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:42
Geografisk sted: The Darkness

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af Sündir »

Hey alle nye folk ja hvis folk ikke ved det er jeg ulvens mage/kæreste Snowi, har efterhånden mange navne men ja det må i spørger om hvis i er nysgerrig i det;).

Jeg elsker og rp på forumet, men ville nu sige at live er bedst, har ikke sagt så meget om mig selv da jeg nok er lidt af en dæmon engang imellem;) men det finder folk ud af når de får lært mig og kende,
((Mest hvis de nye ikke er søde herinde, så er det nok mig der kommer efter JER^^)).

Men dæmon eller ej så er jeg her skam også til og hjælpe.
Hvis der er nogle ting der skulle gå ged i er i altid velkommen til og sende mig en besked, er her jo stort set næsten altid så i kan regne med et hurtigt svar^_^, selvf kan jeg ikke svare når jeg er i skole men ellers er jeg her om aftenen.
VELKOMMEN TIL ALLE (''')^_^(''')

O pitiful shadow bound in darkness, looking down upon peopel, and causing them pain.
Maybe it is time to die?

Regnarsson
Kendt karakter
Indlæg: 172
Tilmeldt: tirs 18. nov 2008 15:21
Geografisk sted: Aarsballe/bornholm

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af Regnarsson »

jeg er Regnarsson alias gud, eller ole
er 187 høj og er 21 år har til tider hår,
er rollespiller fra bornholm, der ville kigge mig lidt omkring her inde,
har spillet siden 2002 og været i Rollespil-Bornholms bestyrelse de sidste to-tre år,




ellers kunne man skrive til mig hvis der var mere man ville vide
godnat
Brugeravatar
doomande
Kendt karakter
Indlæg: 89
Tilmeldt: tors 1. jan 2009 13:16
Geografisk sted: Slagelse

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af doomande »

hej er rollespiller ude fra Slagelse der spiller i Roskildes bedste forening RoS, er kendt der ude som Highlander ellers er jeg kendt fra KÆ2 som The Wash Boy og fra Evighedernes Nat som skjalden der lavede digte. har nu spillet Live i 4½år og har været med til 2 sommersenarier
der må gerne spilles vidre af ALLE i mine oplæg.
og må kagen være med jer
Brugeravatar
lolimon
Nyankommen
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 12. jan 2009 14:40
Geografisk sted: jydeland

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af lolimon »

hej jeg er lidt ny inden for rollespil men har spillet live i 1½ år nu..


bliver kendt under kælenavnet brath (det er mit efternavn......)
viva le små kage!
Brugeravatar
Death
Moransk medlem
Indlæg: 49
Tilmeldt: tirs 20. jan 2009 19:35
Geografisk sted: Lige bag dig

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af Death »

Hej, for nylig talte min gode ven Asmild om det her sted. Jeg har længe spillet RP og er glad for at spille videre.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af Rahsna »

Siden ingen andre har taget den frihed at gøre det endnu, vil jeg byde dig velkommen, Death aka. Kanin ;)

Jeg behøver ikke at håbe på du får et god tid på vores forum og du kommer til at syntes om det, fordi det kan jeg se at du allerede gør :)
Brugeravatar
zaniza
Kendt karakter
Indlæg: 175
Tilmeldt: fre 27. feb 2009 23:27
Geografisk sted: Danmark

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af zaniza »

hej, så vil jeg også være med.
jeg er mest kendt som Julie ( mit navn :P) eller Zaniza. jeg er 12½ og har spillet Live i 2½ år nu, jeg spiller i ROS, men er altid på udkig efter mere :D jeg kan godt lide at spille RP men er ik så erfaren, har kun spillet det i godt og vel 1½ år efter hånden, men glæder mig til at komme igang her inde :D
your born alone, you die alone...

and BTW, i'm a cat =^.^= MIAV
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Nye medlemmer - Introducer dig selv

Ulæst indlæg af Rahsna »

Værhilset Zaniza
-bukker dybt og sukker dybt efter at have set nogle af de billeder fra ROS-

Jeg håber at du kommer til at have det sjovt og hyggeligt på vores forum, og hvis du virkelig kun er 12½, så lad mig udtrykke den dybeste respekt for dine evner som skriver og kvaliteten af dit karakerskema.
Jeg ser frem til at læse et RP fra dig, og håber at du vil få en lige så varm velkomst af resten af gruppen :)
Med fantasifulde hilsner
~ Rahsna
Emil Nielsen
Moransk medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: søn 25. okt 2009 14:31

Re: Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af Emil Nielsen »

Godaften, Jeg hedder Emil, jeg bor PT. på Bornholm jeg startet så småt med Rollespil i slutning af 1998 så. men blev først rigtig aktiv spiller omkring 2004.
Folk kender mig nok enten fra Balon som Krodrengen Emil, eller fra Tempus Sommerscenarie hvor jeg var den gøgler, der talte med Norrlandsk Accent, og gik rundt med Hatten, Er pt. Formand for Rollespil Bornholm (tidligere kendt som BFRF).

Jeg glæder mig til at spille noget Rollespil med jer, på dette forum.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af Rahsna »

Velkommen til Emil.
Og mange tak for at du har lyst til at prøve noget rollespil på vores forum.
Vores verden kan du læse om på neveri.dk og du kan styre dine karaktere på neveri.dk/pg/ - forumet går jeg ud fra at du ved hvor du finder;)

Jeg håber at du vil syntes om vores spil her på forumet og hvis der er noget du vil spørge om skal du bare sende en PM/PB til en af os tre spilmestre; Jaric, Rahsna eller Snow og så vender vi tilbage så hurtigt som muligt.

Endnu en gang velkommen:)
Procella

Re: Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af Procella »

Og ja - jeg skal da også være med!

Mit navn er Gry, og i skrivende stund ano 2010 jan måned er jeg ikke mindre end 27 vintre gammel.

Jeg bor på amager i en hyggelig lille lejlighed med mine 3 smukke racekatte som jeg bruger masser af tid på.

Til hverdag går jeg hjemme da jeg er diagnostiseret med adhd og er igang med at blive udredt til en førtidspension.

Ang. rollespil så har jeg været med på vognen lige siden dens tilkomst til danmark mere eller mindre. Det startede med pnp da jeg gik i 5-6 klasse, og liverollespil på amager fælled med kæmpe skumgummievåben på størrelse med surfbrædder.

Jeg begyndte seriøst på live i 2001 hvor jeg var til mit første store sommerscenarie der hed Søslottet 5. Siden da har der været meget vand under broen, og jeg har spillet med til Legendernes Tid, KRIG, FALROS, Lorania, Tempus Vivo, Vampire live forskellige steder i danmark, Byliv, Haeven 2 + 3, I fuldmånens skær, I syvstjernens skygge, Xlaxias skæbne og meget meget mere.

Jeg har selv været spilmester på en voksenkampagne i 2 år under foreningen falros. det var 3 dages weekend kampagne der foregik hver 2-3 måned.

Ud over det var jeg spilmester på en juniorkampagne GERFs juniorrollespil i radiomarken, og det var jeg også i 2 år. Det var enkeltdags kampagne 1 gang om måneden.

Jeg spiller pnp 1 gang om ugen og har der spillet både vampire, dark age, Zion, mummy, world of darkness og meget andet sjovt.

Af tekstbaseret har jeg også prøvet en del. Vampire, post apokalyptisk, Blade/Underworld inspireret, Klassisk fantasy, harry potter, star wars.

Så...nu gider jeg ikke lige skrive mere, men hvis nogen skulle have lyst til at vide noget mere så skriv endelig og spørg, jeg er altid frisk på en sludder for en sladder.

min msn er (til de der måtte ønske at tilføje mig):

svesken_fra_IRC@hotmail.com
Brugeravatar
acatiera
Moransk medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: fre 15. jan 2010 23:15

Re: Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af acatiera »

Jamen, jeg vil da også lige præsentere mig selv :)

Jeg hedder Anya, og er 25 år, bor i Helsingør på Sjælland, med min kæreste Maria.

For tiden går jeg hjemme, men har alligevel masser af arbejde, da jeg er formand for en middelalderforening.

Jeg har spillet forskelligt rollespil de sidste 15 år; startede ud med bræt rollespil, siden Pen and Paper, Forskellige online RP's og har siden 2000 spillet live. Jeg har været DM i en (nyligt afdød) DnD kampagne i omkring 5 år, og kører for tiden en 1 on 1 kampagne. jeg har desuden arrangeret forskellige små live scenarier.

Jeg har forsøgt mig med forum baseret RP's før, men har desværre ikke haft heldet med mig, til at finde lige det jeg søgte, men Neveri ser lovende ud, så nu giver jeg det en chance :)

Men jeg vil også sige til alle: er der noget i vil vide, så spørg xD

Min MSN er for øvrigt: web6sasha@hotmail.com
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af Rahsna »

Velkommen til, Anya jeg håber inderligt at Néveri bliver lige det du har brug for. Vi arbejder p.t. på at gøre det endnu nemmere for nye medlemmer at orientere sig - noget vi næsten gør hver gang vi får nye medlemmer, så det bliver forhåbentlig kun bedre ^_^

Jeg kan se at du har en del erfaring på hele rollespilsfronten lige som Gry, så det er bare helt perfekt ^_^

Endnu engang velkommen til :)
Procella

Re: Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af Procella »

Jeps og vi kender også hinanden fra forskellige slags live. Det er mig der har lokket hende til siden.
Brugeravatar
acatiera
Moransk medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: fre 15. jan 2010 23:15

Re: Nye medlemmer - Kom og introducer dig selv =)

Ulæst indlæg af acatiera »

Ja, skam dig :lol: :lol: :lol:
Besvar