Gode RP'er der ikke bør glemmes

Det er her at alle rollespillere kan mødes uden for spillet og skrive om hvad de ellers har lyst til, hvad interesserer dem og alt sådan noget.
Det er også her du introducerer dig selv hvis du er ny.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Gode RP'er der ikke bør glemmes

Ulæst indlæg af Rahsna »

Jeg syntes jeg ville lave en samling af alle de gode RP'er der blev skrevet her på forumet så de aldrig ville blive glemt. Mange af disse RP er også blevet inkluderet pga. de minder de indeholder på den tid i mit liv. Ikke alle RP'er vil være af interesse for andre.

RP fra 2005/3451

Vindens plæner - Vest for Nora Garûn
Plot elementer: Kaos
Et RP der udelukkende er med på listen for mindets skyld. Dets struktur og læsevenlighed er af rimelig lav kvalitet. Dette RP er et godt minde på hvordan kaosulvene var engang da de stadig var hvalpe.

RP fra 2006/3452

Ralke & Silver
Plot elementer: Mallenkaier
Et godt RP fordi det helt fra bunden beskriver mallenkaiernes område og omgivelserne. Sjovt at læse for mig pga. minderne, om andre vil syntes det samme, ved jeg ikke.

Skygger i Karstaags skove
Plot elementer: Mallenkaier, kaos og intriger
Dette RP fortæller hvordan Adana kom ind i Midnatsklanen, hvordan hun klarer sig i hendes første uge og introducerer hovedrollerne i klanen på daværende tidspunkt. En anbefalet læsning for alle dem der har lyst til at spille i Midnatsklanen.

Siran & Sündir
Plot elementer: Kaos
Et RP hvor Siran lige er vendt tilbage fra Intetheden efter at have været død i et halvt år.

RP fra 2007/3453

Begyndelsen
Plot elementer: Kaos, dødskastere og shirare
En dødskaster møder et søgende væsen i Dødens marker og opdager en hidtil ny vej i livet efter tidligere at have mødt prinsen af shirarene.

Nisaras tjener [Oprindelseshistorien om Den Røde Cirkel]
Plot elementer: Karstaags historie
Dette RP fortæller om hvordan den legendariske Filarka vender tilbage til Moranien. Et vigtigt kapitel i Karstaags historie enhver Karstaag-fan ikke bør springe over ^_^
(Et af de RP'er på forumet hvor der ikke blive sparret på special effects og gude-deltagelse fra start til slut.)


RP fra 2008/3454

Skyggerne tager form
Plot elementer: Mallenkaier, Karstaags historie, hemmeligheder og intriger.
En RP-serie der fortæller om skyggesider i begge dele af Karstaags historie.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Gode RP'er der ikke bør glemmes

Ulæst indlæg af Rahsna »

RP fra 2010/3456

Frost
Plot elementer: Kaosordenen, frostvæsen og højelverne
Marisha skal mødes med Siran, der har planer om at vende op og ned på hendes liv, men deres møde afbrydes.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Gode RP'er der ikke bør glemmes

Ulæst indlæg af Rahsna »

RP fra 2019/3465

Ankomsten
Plot elementer: Padrio, Paq og Eresirordenen
I et forsøg på at finde fred i sit hjemsøgte sind, opsøger Padrio Eresirordenen.
Besvar