Hvad kan du bedst lide ved Néveri?

Skriv et emne her hvis du er i tvivl om noget eller har brug for hjælp eller har et forslag til noget.

Hvis du mener svaret ikke gavner andre kan du kontakte spilmestrene direkte via besked systemet.
En spilmester vil da prøve at besvare dit spørgsmål så hurtigt som muligt.

Inden du spørger om noget, så husk at tjek forumets OSS (Ofte Stillede Spørgsmål), som du finder i hoved(top)menuen i... ja, toppen af forumet :)
Forumregler
Skriv et emne her hvis du er i tvivl om noget eller har brug for hjælp eller har et forslag til noget.

Hvis du mener svaret ikke gavner andre kan du kontakte spilmestrene direkte via besked systemet.
En spilmester vil da prøve at besvare dit spørgsmål så hurtigt som muligt.

Inden du spørger om noget, så husk at tjek forumets OSS (Ofte Stillede Spørgsmål), som du finder i hoved(top)menuen i... ja, toppen af forumet :)
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Hvad kan du bedst lide ved Néveri?

Ulæst indlæg af Rahsna »

Jeg keder mig - og derfor laver jeg lige en runde her .. Hvad kan i bedst lide ved Néveri :)? Og nu vi er igang, hvad syntes i kunne blive bedre?
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Hvad kan du bedst lide ved Néveri?

Ulæst indlæg af Rahsna »

Okay, ingen svar.. Men så kan jeg skrive MIN mening --- nå:P!

Dét jeg bedst kan lide ved vores univers, er at det er så stort som det er. Der er altid mulighed for at udvide verdenen og altid noget mere at tilføje universet.

Ud over det, er det virkelig sejt med et univers der udvider sig næsten hver gang en ny spiller træder ind i Néveri. Om de er blivende eller bare kort deltager i et RP tilføjer de næsten altid et eller andet ved at inspirere en af spilmestrene til at finde på noget nyt til vores univers.
Brugeravatar
zaniza
Kendt karakter
Indlæg: 175
Tilmeldt: fre 27. feb 2009 23:27
Geografisk sted: Danmark

Re: Hvad kan du bedst lide ved Néveri?

Ulæst indlæg af zaniza »

det vil jeg give dig ret i Ulv ^^
her kommer min mening så ;)
noget af det, jeg rigtig godt kan lide ved dette univers er, at man ikke er fanget, man kan gøre nærmest hvad man vil. men alligevel kan man ikke poweplaye og lignende. jeg kan også godt lide selve universets opbygning, med væsnerne, kortene, historierne m.m :)
synes også de forskellige "range" er godt. for så kommer nye ikke til at tage munden for fuld, og man skriver på det nivua (staves ? ) man nu er på :)
der er en masse godt ved denne side, men hvis jeg skal skrive det HELE bliver denne liste TO LONG ;)
your born alone, you die alone...

and BTW, i'm a cat =^.^= MIAV
Besvar