Hvad syntes du? Neverwinter Nights II version af Néveri

Det er her at alle rollespillere kan mødes uden for spillet og skrive om hvad de ellers har lyst til, hvad interesserer dem og alt sådan noget.
Det er også her du introducerer dig selv hvis du er ny.
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Hvad syntes du? Neverwinter Nights II version af Néveri

Ulæst indlæg af Rahsna »

Som jeg har luftet i Spilmestrenes Journal på Néveris hjemmeside tidligere har jeg haft lyst til at skabe en spilbar version af Néveri i 3D som andre spillere kan deltage i. Dette er blevet muligt med spillet Neverwinter Nights II som giver folk mulighed for at skabe deres egne verdener til spillet som folk så kan hoppe ind i.

Efter det seje Pen & Paper Ruite lavede i weekend er jeg blevet inspireret til at fortsætte med det projekt. Jeg er allerede næsten færdig med én del af Néveri; Halmlan - Og næste del jeg vil lave vil være Drolon området, helst hele Drolon, men i første omgang bare den indre del og kun torvet. Jeg ved p.t. ikke hvordan man sætter det op så andre kan slutte sig til, og det agter jeg at finde ud af på et senere tidspunkt når en interesse viser sig. To personers ofte interesse er nok. Til at starte med vil der ikke være meget at gå rundt i, det taget alligevel mindst en måned at lave det jeg har har lavet indtil videre, jeg er stadig i gang med at lære de basale ting. Der vil ikke være nogen egentlige ting at lave i spillet, ud over at se sig omkring og se hvordan Néveri ned til mindste græsstrå ser ud. Senere kunne man måske dog arbejde på noget Event, det er ikke udelukket.

Inden jeg skriver mere om dette emne, vil jeg lige høre hvem der er interesseret i det her projekt og har mulighed for at deltage, hvis der bliver noget. For at kunne deltage tror jeg desværre at det kræver et [lovligt] kopi af NWN2 spillet, som dog skulle kunne erhverves for en overkommelig pris for dem over 18 - mit gæt ville være 150 kr. Jeg har ingen anelse hvad kravene for at deltage egentlig er, det er blot gæt. Nu skriver jeg bare for informationens skyld og for at høre hvem der kunne være interesseret.
Brugeravatar
zaniza
Kendt karakter
Indlæg: 175
Tilmeldt: fre 27. feb 2009 23:27
Geografisk sted: Danmark

Re: Hvad syntes du? Neverwinter Nights II version af Néveri

Ulæst indlæg af zaniza »

jeg er ihvertfal interesseret ^^
your born alone, you die alone...

and BTW, i'm a cat =^.^= MIAV
Brugeravatar
Rahsna
Spilmester
Indlæg: 2494
Tilmeldt: lør 6. maj 2006 15:37
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Kontakt:

Re: Hvad syntes du? Neverwinter Nights II version af Néveri

Ulæst indlæg af Rahsna »

Yaaaaay! ^_^
Det var én ud af mange andre - hm.. det kommer ikke til at blive noget særlig vellykket projekt hvis du er den eneste Julie. Selvf' værdsætter jeg dit gåpåmod og hvordan du kaster dig ud i næsten hvadsom helst der har med RP at gøre, men det her kræver lidt mere end bare en person.

En opfordring til alle andre - og i sær Sündir som ikke en gang orker at læse hvad jeg har skrevet. - Men hey .. Sündir betyder jo.. Smerte.. . Så.. hey - ingen flinkhed der ;)
Besvar