kommentar til kroen - Den hylende ulv

Skriv et emne her hvis du er i tvivl om noget eller har brug for hjælp eller har et forslag til noget.

Hvis du mener svaret ikke gavner andre kan du kontakte spilmestrene direkte via besked systemet.
En spilmester vil da prøve at besvare dit spørgsmål så hurtigt som muligt.

Inden du spørger om noget, så husk at tjek forumets OSS (Ofte Stillede Spørgsmål), som du finder i hoved(top)menuen i... ja, toppen af forumet :)
Forumregler
Skriv et emne her hvis du er i tvivl om noget eller har brug for hjælp eller har et forslag til noget.

Hvis du mener svaret ikke gavner andre kan du kontakte spilmestrene direkte via besked systemet.
En spilmester vil da prøve at besvare dit spørgsmål så hurtigt som muligt.

Inden du spørger om noget, så husk at tjek forumets OSS (Ofte Stillede Spørgsmål), som du finder i hoved(top)menuen i... ja, toppen af forumet :)
Procella

kommentar til kroen - Den hylende ulv

Ulæst indlæg af Procella »

Billederne virker ikke længere
Jaric
Spilmester
Indlæg: 1525
Tilmeldt: søn 7. maj 2006 18:39
Geografisk sted: DK / Moranien
Kontakt:

Re: kommentar til kroen (off game)

Ulæst indlæg af Jaric »

undskyld - dette skyldes at vi har flyttet server så jeg skal nok rette op på det :)

Joy Unspeakable, Faith Unsinkable, Love Unstoppable, Anything is possible

Procella

Re: kommentar til kroen (off game)

Ulæst indlæg af Procella »

Skide godt!

Så håber jeg ikke jeg har dummet mig for meget ved at skrive kroen havde en pejs/kamin/ildsted som gæsterne kunne varme sig på
Jaric
Spilmester
Indlæg: 1525
Tilmeldt: søn 7. maj 2006 18:39
Geografisk sted: DK / Moranien
Kontakt:

Re: kommentar til kroen (off game)

Ulæst indlæg af Jaric »

beklager, men billederne er desværre gået tabt, da vi flyttede server. forhåbentlig vil der med tiden komme nye billeder :)

Joy Unspeakable, Faith Unsinkable, Love Unstoppable, Anything is possible

Besvar