Jeg er Rahsna, en af Spilmestrene i Néveri.
Jeg hjælper med at køre det her forum og vores hjemmeside, og jeg skaber og deltager i fortællinger her.
Jeg har også skabt Sjælecirklen, vores rolleværktøj. Alle tre dele trænger til en kæmpe overhaling på den tekniske side, jeg har planlagt det hele, men mangler at læse op på teorien bag teknikken. Så det må blive når jeg har overskud om et par måneder eller år 😅
Jeg begyndte at skrive fortællinger da jeg gik i skole. Først i simple tegneserier. De dybere, mystiske fortællinger kom i mine teenageår.
Jeg begyndte også at spille live rollespil da jeg var 17 men da branchen blev mest for børn i mine slut 20'ere, gik jeg over til en mere seriøs teater-form for spil.
Nu er jeg 35 år og skriver mest fortællinger her på forummet men skuespillet, oprindelig fra live rollespil, bliver også anvendt ved både højtoplæsninger og rollespilstræning med de andre spilmestre.
I mit daglige arbejde med Néveri-projektet holder jeg indhold ajour over alt på Neveri.DK.
Som alle spilmestre finder jeg på, reviderer og skriver nye tekster til vores univers. Jeg hjælper også Jaric som betalæser på hendes bog skrevet i Néveris univers.
I kan læse mere om Jaric, Snow og jeg selv på Neveri.DK > Projektet > Om spilmestrene
Mine to yndlingsracer i Néveri er alurianen og mallenkaien.
Min skrivestil er mørk og mystisk men jeg kan også deltage med venlige og fjollede roller. Jeg har omkring 60 roller, der består lidt af biroller og en masse andre overfladiske. Jeg har omkring ti roller, der virkelig er dybe og som har flere årtiers historie bag sig.
Når jeg skriver, forsøger jeg samtidig at oplære deltagere om vores univers og det er ofte derfor, at jeg kaster mig ud i lange beskrivelser af både områder, racer og alt muligt andet godt, jeg kan finde på. Jeg elsker at væve fortællinger omkring objekter og andre roller og jeg synes selv, at jeg er god til at tage godt imod nye deltagere =)
Mine to yndlingsområder i Néveri er det snestormende land, Correntain, og den smukke, dybe skov og tågede jungle, Karstaag.
Jeg glæder mig til at lære jer alle at kende og skrive fortællinger med jer her på forummet